Theres broken hearts in basements An broken love on the streets. Do you wanna make love to me?

Jag har saknat tracksju.blogg.se men jag var tvungen att lösenords skydda den och sluta skriva. Sad.
Så nu har jag skaffat nytt (även fast jag skrev på en annan blogg ett tag och den finns kvar och jag kommer skriva även där ibland) mearia.blogg.se haha snacka om att jag har noll fantasi liksom. Aja, jag måste ha en blogg till sommaren och snart så får jag en ny kamera också. Nikon d80. Åh, jag hjärta den i sommar! Jag ska gå runt med den överallt och fota varje steg jag tar. Helt underbart!
Men just nu lyssnar jag på the kooks och hoppas på bättre väder så att jag kan använda världens snyggaste dress jag köpte på secondhand för någon helg sen, typ det bästa jag har köpt! Så 25 + JA TACK.

Kommentarer
Postat av: Maria Lindholm

Varför var du tvungen att sluta skriva?:(



Men, det är ju kul med nytt!

Och Nikon D80 har ju jag:D

Den är jätte bra! Klokt val;D <3

2009-06-10 @ 19:28:05
URL: http://elitellerskit.blogspot.com/
Postat av: Ellen

Har du fått en ny!?

Jag trodde att du lagat den gamla,, då får man allt gratulera!:)

puss

2009-06-15 @ 19:26:01
URL: http://swedishrebel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0