home sweet home

Nu är jag hemma!
Första dagen sprang vi runt i minst 5 timmar och letade efter en klänning som jag ska ha på min systsers bröllop där jag ska vara tärna, men vi hittade den tillslut!
Andra dagen gick jag på stan det blev ett par jeans ifrån weekday,halsduk och tröja ifrån monki och en skjorta ifrån gina tricot. Sen träffade jag Petra. Åååh jag har saknat henne! Fattar inte hur jag ska klara av 9:an utan henne? Bara flytta ifrån mig sådär :(

Idag solade jag med Felicia och imorgon börjar vi skolan. Känns som att jag inte minns livet innan det här sommarlovet. Det har varit så underbart bra och jag får ångest nu när det är slut. Alla flyttar och jag kommer inte kunna träffa Klara lika ofta längre. Jag fattar inte hur jag kommer klara mig utan min andra hälft.. åh.
Men nu blir det duschen och dexter
puss


Kommentarer
Postat av: lina

SV: Okej :/ Inte bra det! Själv så lyckades jag hålla mig lagom nykter alla dagarna :D

2009-08-17 @ 23:56:26
URL: http://mylifeinwords.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0