hoz oscar

Jag sitter hos Oscar.
Jag fick gå ända ifrån Robin hit med en lindeskolan tshirt och legins. FINT.
Jag drog till Love igår och så fyllde bjunge 20 så vi drog in till linde för att fira honom.
Först var det för fest hos oscar och sen drog vi till lokalen dom hade hyrt och idag mår jag bra.
Jag vet inte vart min väska,kamera,tröja eller någonting är och alla ligger däckade här och jag har inga pengar till buss hem.,
jag menar, fint.
Jag har en stor bula och massa riv märken i mitt ansikte också, jag menar fint.
nu ska jag duscha och lägga mig i oscars säng och sova lite för snart blir det mera party.puss.

Kommentarer
Postat av: Natha

party 'är alltid värt det! men man ska inte ha med sig värdesaker xd än gång eldade jag nästan upp min mobil, det var en fin kväll (y'

2009-06-15 @ 16:32:57
URL: http://cyanide-3.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0