High on life, in love with me dancing in the night, dancing through the days Living for music, living in a dance music for life, those dancing days


idag har jag gått i skolan och städad pappas bil, som tack får jag 500 som ska gå till mera löshår och färg. Pengarna för p&l biljetten ska gå till camping biljett till pip och så ska jag spara lite också. Jag känner liksom för första gången i mitt liv att jag faktiskt har pengar till allting! Helt sjuuukt.

Snart så kommer Bea hit och ska sova här tills imorgon då vi ska upp till sommar skolan igen. Matte hela dagen imorgon , TAGGAD ALLTSÅ! ellerinteva.
PUSS

Kommentarer
Postat av: lisa

Svar: Toppen :)

Oj nu blev jag inte lite avundsjuk på dej för att du har sett honom live, kan tänka mej att det var hur underbart som helst faktiskt!

Puss!

2009-06-22 @ 18:21:37
URL: http://lyckligalisa.blogg.se/
Postat av: LIENE

Tråkigt att du måste gå smmarskola:/ det verkar ju så uselttråkigt!



Snygga kläder på bilden:)

2009-06-23 @ 13:55:11
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0