Kom ge mig kärlek eller kniv eller annan form av frid Kom ge mig kyss kom ge mig krig bara nåt så nerven vrids Men ge mig åtminstone musik

Igår var det första dagen i sommar skolan. suck . Efter det gick jag till ungdomsmottagningen och dom tog tre rör blod ifrån mig :( sen umgicks jag med Sofie och Felicia men Sofie åkte hem efter en stund och jag & Felicia åkte runt på moppen i flera timmar. Vad finns det att göra i Frövi liksom? Racade med killar och äde dom stort. Girl power it is!
Gått i skolan idag med, kom nyss hem och nu snart ska jag ta bussen in till linde,fixa cigg och hoppas på att träffa någon rolig på stan eftersom att jag inte kan höra av mig till någon.(mobilen ligger kvar i leran på putte heheheee)
Jag saknar klara också! Hennes och mitt hus var i tidningen igår för att det typ skulle rivas eller nått? hahhaaaa jag skrattade tills jag grät verkligen! Jag ska klippa ut det och hänga det på väggen. åh, fina minnen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0