School;

Sitter i biblioteket och ska skriva en uppsats om nationalism och imperialism och jag kan inte ens uttala orden liksom?Kom nyss tbx efter skolfotot, jag vågade inte ens titta på bilderna fast man fick. haha jag är nog världens mest kamera räddaste människa.
Men när är det lunch egentligen? Jag är hungrig och så måste jag hem till Felicia,hämta hennes moppe och dra till fröjevi. GYMPA HEJ OCH HÅ, orientering..vem orkar?
Ska in till Örebro med madde idag också och gissa vad jag ska göra där? KÖPA JACKAN! Det tog typ hela natten att tjata till sig den men tillslut så! Maria + jackan = sant snart alltså. nomnom.
men vafan nu måste jag skärpa till mig, sitta och skriva blogg på skol tid vad är det för fasoner egentligen?
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv, Alla säger, vart ligger det när de hör Målilla xd. Jadu, Småland, typ nån timme från Kalmar, Tänk på hultsfredfestivalen om du känner till de? de är ca 2 mil från det.

2009-08-27 @ 16:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0